• Follow railtrack on WordPress.com
  • Laatste nieuws

    01/11/16
    Weblog (blogs) gesloten


    06/02/17 - Update CabDrive
    07/12/16 - Update TrainKit
    11/11/16 - Update TrainSim
  • Recent aangeraden

  • Blog statistiek

    • 672.674 hits
  • Categorieën

  • Arriva op de Vechtdallijn

    411 KRISHNAMURTI

    412 HERMAN BROOD

    413 JANNES

    514 THORBECKE

    515 HARRY MUSKEE

    516 DANIËL LOHUES

    517 WAR CHILD

    518 WILLEM JAN BARON VAN DEDEM

    519 JEROEN KRABBÉ

    520 ILSE DELANGE

    521 RELUS TER BEEK

    522 ROELOF ZEGERING HADDERS

    523 MIEN RUYS

    524 JAAP EN ALEID RENSEN

sitestaatvoorlopigstil

3 Reacties

  1. Het is wel erg stil geworden. Ik keek elke morgen, nog vóór het ontbijt, wat er op de site stond en dat mis ik wel erg. Ik zou een doorstart ook toejuichen. Het is natuurlijk veel werk. Maar met regelmatig een link naar een You Tube filmpje vind ik ook leuk. Daar staat zoveel op en daarmee is de werkdruk toch ook te verminderen. En niet te vergeten, de juweeltjes van huisvlijt: TRAINKIT die kunnen ook wel wat meer aandacht krijgen vind ik!

  2. de site staat een poosje stil ? komt er heel mischien tog
    nog nieuw leven in railtrack met een herstart zou leuk zijn
    we gaan het zien groet gregor

  3. Voorlopig biedt uitzicht op een herstart!???

Plaats een reactie