• Follow railtrack on WordPress.com
  • Laatste nieuws

    01/11/16
    Weblog (blogs) gesloten


    06/02/17 - Update CabDrive
    07/12/16 - Update TrainKit
    11/11/16 - Update TrainSim
  • Recent aangeraden

  • Blog statistiek

    • 523,470 hits
  • Categorieën

  • Arriva op de Vechtdallijn

    411 KRISHNAMURTI

    412 HERMAN BROOD

    413 JANNES

    514 THORBECKE

    515 HARRY MUSKEE

    516 DANIËL LOHUES

    517 WAR CHILD

    518 WILLEM JAN BARON VAN DEDEM

    519 JEROEN KRABBÉ

    520 ILSE DELANGE

    521 RELUS TER BEEK

    522 ROELOF ZEGERING HADDERS

    523 MIEN RUYS

    524 JAAP EN ALEID RENSEN

Het is mooi geweest ……

Beste bezoekers van deze site.

Na ruim 15 jaar (bijna) elke dag een log te presenteren, houd ik het voor gezien. Deze site blijft wel in de lucht, maar de site zal stukje bij stukje ontmanteld worden. De dagelijkse berichten blijven terug te lezen. Het hoofdstuk “cabineritten” zal af en toe nog geactualiseerd worden, omdat veel kijkers van deze site op zoek zijn naar filmpjes uit de cabine.

Er gaat heel veel tijd in zitten om zo’n site als deze te onderhouden. De respons is zo goed als nihil en het kijkers aantal loopt terug. Wellicht tijd voor iets anders, misschien TrainKit weer nieuw leven inblazen en of mij verder verdiepen in TrainSimulator. Op Flickr zijn ook foto’s van mij te vinden. Zoek naar ThijsEsq onder ‘search people’.

Bij deze wil ik een ieder bedanken, met name de ‘railtrackers’ onder jullie, die mede geholpen hebben deze site een ‘gezicht’ te geven.

Het ga jullie allemaal goed en wellicht tot ziens.
Rob Thijs
Moderator railtrack.nl

20161031_bedankt

Advertenties

10 Reacties

  1. Dank je wel Rob, het is mooi geweest en ik snap het wel.
    Al heb ik wel heel veel respons op mijn facebookpagina Swe Zin, het kost heel veel tijd en het moet alleen geen verplichting zijn.
    Ik heb nog wel contact met je, succes met alles .
    Groetjes Annelies…

  2. Hoi Rob,

    Dank je wel voor al de jaren van plezier. Ik heb er erg van genoten, al had ik de laatste jaren minder tijd om te reageren en dagelijks jouw blog te lezen. Dank je wel voor alle moeite die je in deze (en de voorgaande) site hebt gestoken en dank dat je jouw ervaringen op treingebied hebt willen delen via deze blog.

    Daarnaast vond ik je raadplaatjes leuk om te doen. Zeker de laatste versies waren leuk om te doen, al was het omdat de puntentelling minder berekenbaar werd. Ook deze zal ik missen.

    Een website in de lucht houden kost tijd en moeite en, zoals Paul ook schreef, het is moeilijk om boeiend te blijven. De aandacht verslapt snel en steeds origineel zijn is een opgave. Dat merk ik ook zelf bij mijn blog en flickr-site die beiden al zeker een halfjaar stil liggen.

    Nogmaals alle dank voor alle tijd die je in deze site hebt gestoken en dank voor je kalenders die wij ‘Railtrackers’ mochten ontvangen. Ik heb er van genoten en als ik de reacties boven mij lees, was ik niet de enige 🙂

    Groet,
    Michel

  3. Of tijd voor een nieuwe specialisatie in je hobby fotografie: bouwfotografie! Denk nog wel eens aan de leuke tijd ie wij hadden dat wij contact met elkaar hadden en de treintours door nederland amen hadden met een kruidvattreinkaartje… Wij zaten ergens samen in de trein in zuid nederland en een echtpaar verwonderde dat wij van station naar station reisden voor het fotograveren … weet je dat nog Rob?

  4. Rob,

    Bedankt voor al die mooie blogjes, en raad de plaat was altijd
    erg leuk om aan mee te doen. Ik vind het erg jammer dat je stopt,
    maar ik heb ook wel begrip voor de redenen.
    Ik een jou, en alle Railtrackers het beste toe, misschien komen
    we elkaar een keer tegen langs de baan.

    Groeten,
    Rik.

  5. Beste Rob,

    Ik wilde hier via de mail op reageren, maar hetgeen wat mijn weinig responsief heeft gemaakt in de loop van de jaren speelde ook nu weer parten; een gebrek aan tijd. Ik check(te) RailTrack elke dag; daarvoor staat ie in m’n favorietenbalk. Maar vaak dacht ik: “oh, ik reageer zo nog wel even”; en daarna vergat ik het gewoon.

    En zo ook nu dus. Ik vind het jammer, maar om de genoemde redenen heb ik er ook alle begrip voor dat je besluit om te stoppen met RailTrack. Sterker nog: ik vind het ontzettend knap en bewonderenswaardig dat je hier zo ontzettend veel tijd en werk in hebt gestoken, élke dag weer iets leuks.

    Raad de Plaat heb ik altijd veel plezier aan bevonden, zelfs nog eens een t-shirt aan overgehouden. 😉 Dat ga ik ook zeker missen.

    Ik sluit me verder aan de bij de al geplaatste reacties. Aan alle andere RailTrackers: het gaat jullie goed en sommigen zal ik wellicht nog via andere kanalen zien of spreken.

    Rest mij af te sluiten: Rob, nogmaals bedankt voor al die logjes. Ook wij komen elkaar misschien nog eens tegen, zelfs al woon ik al enige tijd niet meer in Emmen. Zo niet, dan hebben we nog andere digitale media. Het gaat je in elk geval goed!

  6. Wat deze site zo uniek maakte was dat iedereen zo open en eerlijk naar elkaar kon zijn. Op een site als Somda valt me dat best wel tegen soms omdat bepaalde personen daar nog wel eens weigeren spotinformatie te vertellen en express achter houden. Hier deelde iedereen gewoon de informatie die zij kwijt wilden zonder er enige vorm van competitie van te maken.

  7. Het is heel mooi geweest.
    Je hebt vele jaren een boeiende site/weblog in stand gehouden met inderdaad heel veel werk. Dat is wel een bedankje waard!
    Het is altijd het eerste wat ik aanzette en dat was omdat ik altijd nieuwsgierig ben naar nieuwigheidjes.
    Maar een site over het spoor in de benen houden is een berenklus. Ik zie vele sites doodbloeden.
    Ik las vroeger altijd vol spanning OVL op Yahoo. Tot ze elkaar letterlijk verrot scholden en de belangrijkste mensen zich beledigd terug trokken.
    Ook Somda, dat ik dagelijks volg, droogt op, terwijl daar toch veel gepubliceerd wordt door kenners. Het wordt gewoon te lang hetzelfde…..
    Blijft over Flickr, maar ook daar ligt verveling op de loer. Steeds dezelfde treinen die door polders, bossen en langs wegen “geplaat”worden verveeld. Het is de kunst om anders te fotograferen! Dan blijft het leuk.
    Er zijn zeer goede fotografen, die dat lukt. En ik verwacht dat jij daar ook nog een rol van betekenis in kan spelen.

    Voorlopig maar proberen te wennen aan de leegte die een Railtrack in ruste achterlaat.
    Misschien ligt er een kans om nog wel zeer boeiende of belangrijke artikelen met enkele foto’s te plaatsen op Railtrack?

  8. Rob,

    Heel erg jammer, maar gezien de motivatie welbegrijpelijk. Hoe dan ook, ik ben erg blij dat het geen gezondheidsredenen zijn om te stoppen!

    Tot ziens,
    Bert

    • Goedemorgen Rob,

      Hoewel de site al zeven maanden niet actief is, betekent dat niet dat ik jou vergeten ben.

      Van harte gefeliciteerd met je verjaardag (68) en nog vele jaren in gezondheid toegewenst samen met je dierbaren!

      Bert

      4 juni 2017

  9. een mooi afscheidsverhaal rob
    vanaf nu gaat de site sluiten en helaas geen logjes meer
    ik wil jou bedanken voor je tijd en energie die je gestoken
    hebt in deze site railtrack.nl ook wil ik de railtrackers bedanken
    voor hun bijdrage ik lees dat de site in de lucht blijft en er gaan
    wel dingen af ontmantelen ik blijf af en toe op railtrack kijken en
    de cabiene filmpjes zijn zeker de moeite waard on te bekijken en
    ik hoop dat je trainkit nieuw leven gaat in blazen ik zelf vind dit erg
    gaaf we gaan het zien alle railtrackers en rob wens ik het aller beste
    toe en ik ga jullie wel een beetje missen en ik denk dat jullie mijn erg
    fraaie goederentrein foto,s ook wel gaan missen het gaat jullie goed
    groeten gregor van gemert uit vlaardingen

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s