• Follow railtrack on WordPress.com
  • Laatste nieuws

    01/11/16
    Weblog (blogs) gesloten


    06/02/17 - Update CabDrive
    07/12/16 - Update TrainKit
    11/11/16 - Update TrainSim
  • Recent aangeraden

  • Blog statistiek

    • 523,470 hits
  • Categorieën

  • Arriva op de Vechtdallijn

    411 KRISHNAMURTI

    412 HERMAN BROOD

    413 JANNES

    514 THORBECKE

    515 HARRY MUSKEE

    516 DANIËL LOHUES

    517 WAR CHILD

    518 WILLEM JAN BARON VAN DEDEM

    519 JEROEN KRABBÉ

    520 ILSE DELANGE

    521 RELUS TER BEEK

    522 ROELOF ZEGERING HADDERS

    523 MIEN RUYS

    524 JAAP EN ALEID RENSEN

Gastfoto’s van Gregor van Gemert (30/10/2016)

Gregor van Gemert

Gregor van Gemert

Beste ‘railtrackers’.

Vandaag mijn aller laatste bijdrage aan railtrack.nl.
Deze site gaat sluiten (meer hier over in het logje van morgen) en ik heb de eer van Rob gekregen om de site te sluiten. Ik vind het echt heel jammer dat railtrack.nl stopt. Ik was erg actief op deze site met heel veel mooie foto’s van goederentreinen. Als afsluiting heb ik mijn 70 mooiste foto’s voor jullie uitgekozen, die ik in de afgelopen 4 jaar heb gemaakt. Geniet nog maar een keer van alle foto’s, die ook als diashow te zien zijn (scroll naar beneden). Ik heb de foto’s altijd met plezier voor railtrack.nl gemaakt, maar natuurlijk ook voor mij zelf.

Ik wil bij deze alle ‘railtrackers’ bedanken voor de leuke reacties en ik wens jullie het aller beste toe. Ik zal jullie wel een beetje gaan missen; het was toch een leuk clupje ‘treinengekken’. Bij deze wil ik natuurlijk Rob bedanken voor de tijd en energie die hij in railtrack.nl gestopt heeft en dat er toch maar weer elke dag een nieuw logje op de site stond.

Rob bedankt, het allerbeste en succes verder.
Groet van Gregor van Gemert uit Vlaardingen.
.

.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

8 Reacties

  1. fraaie foto’s Gregor, alleen jammer dat Rob stopt zodat ik jou foto moet missen.

    • bedankt evert ja dat vind ik ook erg jammer dat rob ermee stopt
      helaas moet je mijn foto,s gaan missen geniet nog maar voor de
      laatste keer van deze zeer fraaie foto,s ik heb 5 jaar met plezier
      foto,s gemaakt oa voor railtrack.nl en voor me zelf ik ga gewoon
      door met fotograferen alleen kan ik ze niet meer aan jullie en jou
      laten zien helaas het is niet anders ik wens je het aller beste toe
      groet gregor

  2. Schitterende serie foto’s Gregor, vooral die 186 110 Railmagazine en de 189 206 “Vincent van Gogh” zijn erg mooi. Die 186181 van HSL staat ook nog op mijn lijstje. Jij ook bedankt voor je inzet en al die mooie foto’s die je met ons hebt willen delen.

    Met vriendelijke groet,

    Remco van den Bosch

    • graag gedaan remco ja die railmagazine loc en die vincent van gogh
      loc en die van hsl logistik zijn wel de mooiste die hier komen ook de
      ers linked by rail is erg gaaf ik wens je het allerbeste toe mvg gregor

  3. Het is wel heel erg jammer dat de site stopt. Elke dag keek ik toch wel wat er gepost was. Raad de plaat was niet mijn ding, maar ik heb geprobeerd om regelmatig op een andere manier een bijdrage te leveren. Vergeleken met andere spoorsites is railtrack.nl toch uniek door de prachtige Trainkit producties van Rob. Dat zijn toch juweeltjes van huisvlijt. Afgelopen vrijdag 28-10-16, heb ik daar op Eurospoor nog met verschillende mensen over gesproken o.a. met Wim Smits de maker van “Treintjes van karton” (zie het logje van 15-10-16). Dat is weer een heel andere vorm van Trainkit die ik daar van dichtbij heb gezien.

    • ja dat vind ik ook bert ook ik keek elke dag wel een paar keer op
      de site en ook raadplaat was ook niet echt mijn ding tog wel een
      aantal keren meegedaan het idee was wel erg leuk en ja ik ben
      ook grote fan van trainkit het is en blijft erg gaaf vooral de goederen
      treinen die rob speciaal voor mij gemaakt heeft zijn gewoon erg vet
      helaas komt hier denk ik ook een einde aan jammer en jou logje van
      15-10-16 is erg leuk ook een soort trainkit maar dan treintjes van karton groet gregor

  4. Dit is een hele vette uitsmijter Gregor. Mijn complimenten!

Geef een reactie

