• Follow railtrack on WordPress.com
  • Laatste nieuws

    01/11/16
    Weblog (blogs) gesloten


    06/02/17 - Update CabDrive
    07/12/16 - Update TrainKit
    11/11/16 - Update TrainSim
  • Recent aangeraden

  • Blog statistiek

    • 672.654 hits
  • Categorieën

  • Arriva op de Vechtdallijn

    411 KRISHNAMURTI

    412 HERMAN BROOD

    413 JANNES

    514 THORBECKE

    515 HARRY MUSKEE

    516 DANIËL LOHUES

    517 WAR CHILD

    518 WILLEM JAN BARON VAN DEDEM

    519 JEROEN KRABBÉ

    520 ILSE DELANGE

    521 RELUS TER BEEK

    522 ROELOF ZEGERING HADDERS

    523 MIEN RUYS

    524 JAAP EN ALEID RENSEN

Gastfoto’s van Gregor van Gemert (28/10/2013)

Dag Railtrackers.
In vervolg op mijn bericht op 12 oktober, hier het vervolg tijdens mijn drukke werkdag bij Shunter.
Ik heb nog een mooie foto van de Shunter 601 Annemiek gemaakt, de loc waar ik de hele dag op gereden heb.
Ook heb ik net voor de luifel de G-1206 (ex ACTS 7106) op de foto gezet. Ook heb ik de voor mij onbekende 189-105 van LTE ook op de foto gezet. Deze loc zie ik nu pas sinds twee weken hier en moest even een uurtje daar blijven staan. Eerst moesten er wat locs verplaatst worden voordat deze op de rolbrug naar binnen kon. Ik heb de loc even goed bekeken en toen ik naar de wielstellen keek, ja hoor, weer indusi magneten. Ik heb dit keer eens heel goed gekeken en tot mijn verbazing zit deze vol met die indusi magneten. Ik heb er vijf geteld, niet te geloven. Ik wist niet dat er zo veel op zaten. Bij het eerste wielstel zitten er drie op een rij en
aan de andere kant bij het tweede wielstel zitten er nog eens twee achter elkaar. Dus weer op mijn buik liggend heb ik ze bekeken en op de foto gezet. Ik kon er bijna onder kruipen. Interessant die dingen. Ik zag op de DB 6466 ook twee magneten zitten, dus daar zitten ze dus ook al op.
Ook heb ik een detailfoto gemaakt van het gewicht wat de loc weegt en wat hij maximaal mag trekken (enkel en in dubbeltractie) en ik heb nog een hele mooie foto gemaakt van de Zagro robrug motor, die op de rolbrug stond.
Tot slot van deze interessante foto serie stond op het buitenterrein weer die prachtige oude NS 2225 loc voor onderhoud. Ik blijf deze loc erg mooi vinden. Deze is in perfecte-en schone staat en heel goed onderhouden. Zo hoort het ook.
Weer veel lees-en kijkplezier maar weer met deze mooie foto’s. De volgende keer weer mooie foto’s gemaakt langs het spoor.

Gregor